2016. március 18., péntek

30 napos sminkkihívás | #18 nap

Sziasztok!

Ahogy olvastam, elég érdekes lesz a mai kérdés, úgyhogy nem is mondok többet, tartsatok velem, ha kíváncsiak vagytok, hogy mi is az! :)


Hogyan néz ki a kedvenc esti sminked?

Hát gondolom ez az esti bulikra, partykra vonatkozik.
Hahahahaha..... Igen, hát persze, hogy el szoktam járni bulizni....
Khm...
Hát nem.
Nagyon nem.

Gyakorlatilag még rosszul is érzem magam, ha későn érek haza, ezért ez nem szokott előfordulni sűrűn. Pláne mióta nem dolgozom (McDonald's-os pályafutásom alatt, szinte minden nap, mikor dolgoztam 11-re értem haza), mindig itthon vagyok.

Nem tudom, hogy ez kínos-e, de mégha az is, szerintem semmi értelme annak, hogy kifizetek egy csomó pénzt azért, hogy egy rakás izzadt emmberrel összenyomva dülöngéljek egy sötét teremben.  De ez csak az én véleményem, természetesen.

Viszont idén Halloweenkor részt vettem a halloweeni Lights off-on. (Nem, nyugi nem vittem kabátot:D) Azontúl, hogy találkoztam két osztálytársammal, akiknek igen csak leesett az álluk, hogy én ott vagyok, semmi extra nem volt a bulin, pláne, hogy munka után mentem, tehát hétköznapi sminkben és ruhában..

Mivel ez halloweeni Lights off volt, bent persze a barátnőm rögtön kezelésbe vett és egy kicsit kipingálta az arcomat. Valami ehhez hasonlóra:


Valamint az egyik haverja összekent valamilyen (számomra) ismeretlen eredetű és UV lámpa hatására világító művérrel.



Hát gondolom nem ezt vártátok ettől a kérdéstől, de legalább meglepő választ adtam. Remélem...

Nézzétek meg a lányok válaszait is! :3

XOXO ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése