2016. március 16., szerda

30 napos sminkkihívás | #16 nap

Sziasztok!

Különleges ez a mai nap, ugyanis itt a határa a sminkkihívásnak. Pontosabban fele. Szóval ezzel a kérdéssel átlépünk a kihívás második 15 db kérdéséhez! Nézzük is meg, hogy a továbbiakban mi vár ránk!



Másolod bármelyik híresség sminkjét?

Hát nem.
De tény, hogy megpróbáltam. De nem igazán sikerült, úgyhogy a saját utamon járok inkább...


De ha már így szóbahoztam, megmutatom nektek, hogy kinek a sminkje hozta ki belőlem a kismajmot! :)
Ő pedig nem más, mint CL.


Hát igen, ki gondolta volna, egy koreai énekesnőről van szó, akinek imádom a tusvonalát. Hány meg hány videót néztem, amiben általa inspirált kinézeteket mutattak be a lányok, de egyik alapján sem sikerült sosem megcsinálnom a szemem CL-esen....
Pedig még az ő saját, külön bejáratú sminkesének a csatornáját is megnéztem, de hiába. Képtelen vagyok ilyet készíteni. Talán azért, mert félek ilyen erősen kiemelni a szemem... Vagy csak egyszerűen béna vagyok.. Na mindegy.
Az biztos, hogy amióta először láttam, azóta imádom ezt a sminket.


Egyszer azért remélem sikerülni fog valami ezekhez hasonlót alkotnom! :3

Ne felejtsétek le megnézni, hogy a másik két bloggerlányt ki isnpirálja! :)

XOXO ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése