2016. március 15., kedd

30 napos sminkkihívás | #15 nap

Hellooo~

Olyan érzésem van, mintha vasárnap lenne. Hm. Valószínűleg azért, mert holnap suli. :C Azt viszont szerintem meg tudnám szokni, hogy egy héten 3 napot megyünk iskolába, 4-et maradunk otthon. Ti nem?




Szeretsz pirosítót viselni?

Egyértelmű: igeeeeeen~
Előfordul, amikor véletlen valahogy elfelejtem, és így kimarad az életemből egy napra, de ez nem is jellemző és nem is szándékos.
Ugyanis szerintem nagyon hasznosak a pirosítók.
Természetesen ezt is csak ésszel kell használni, és nagyon-nagyon óvatosan. Velem is előfordul néha, hogy nagyon erősen teszem rá az arcomra, és úgy nézek ki, mintha egy rossz játékbaba lennék. 


Ilyenkor nem győzöm rátenni a púdert, hogy mégis azért egy elviselhető kinézetet varázsoljak az arcomra.. De szerintem, ha szépen, kis csinosan teszünk belőle az arcunkra, illetve, és az orrom hegyére is szoktam tenni egy picit, akkor nagyon kis helyes, és természetes hatást lehet vele elérni. Valamint kompenzálni tudjuk vele, az alapozó okozta sápadtságot is.
Ezért én nagyon hasznosnak tartom.

Tény, hogy egyébként nekem nincs külön pirosítóm. Egy Miss Rose márkájú szemhéjpúdert szoktam használni a célra, aminek 4 árnyalata van, így szerintem olyan, mintha természetes piros lenne az arcom. Persze csak ha szépen viszem fel rá... ^^' Valamint a napokban sikeresen leejtettem, és most annyi darabban van, mint a hajszámaim száma, úgyhogy gyakorlatilag kinyitni sem merem..

Valamint, Wengie-től ellesve a technikát, ha olyan rúzst használok, akkor néha azzal szoktam pirosítani. Emlékeztek a barbie-színű, világos rózsaszín rúzsomra? Ha azt használom a számra, akkor általában pirosítónként is funkcionál. Méghozzá úgy, hogy teszek egy pár pöttyöt az arcomra, majd az ujjaim segítségével elmaszatolom. Azért is jó  ez a technika, mert így, ezáltal egy picit összhangba is kerül a sminkem, szerintem.



Tehát a pirosító szerintem abszolút megérdemli a piros-pontot (na jó, bocsi)! Nézzetek meg azért más véleményeket is, vagy ha gondoljátok, írjátok meg a sajátotokat! C:

XOXO ❤

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése