2016. március 14., hétfő

30 napos sminkkihívás | #14 nap

Halihó~
 

Sajnos: hétfő van.
Nem sajnos: hosszú hétvége van, nem kell suliba menni.
Sajnos: viszont ma tanulnom kell.
Sajnos: 4 dogát fogunk írni szerdán.
Sajnos: amiből kettő TZ.

A előző gyors kutatásból kiderült, hogy ha a hétfőnek bármilyen összeköttetése van a sulival, akkor az szinte csak rossz lehet. Még ha aznap nem is kell suliba menni, a hétfő-utálat erősen jelen van az emberben. Bocsi hétfő. :c

De mindenkinek kell egy kis kikapcsolódás, úgyhogy amíg szünetet tartunk, nézzük mi a mai kihívás!



Kedvenc Youtube guruk?

Komolyan. Komolyan? KOMOLYAN?

Nos, mindenkinek ajánlom figyelmébe a 2. kérdésre adott válaszomat. Igen, ugyanis ott már sikeresen megválaszoltam ezt a kérdést. ._.



Na mindegy, megpróbálok úgy csinálni, mintha azt ott ezt nem követtem volna el..

Szóval, az én két kedvenc youtuber-em Bubz és Wengie.

A Bubzbeauty oldal volt az első oldal, amit megismertem. A nővérkém találta meg valahogy, és nagyon megszerettük mind a ketten Bubz-t. Már akkor sok videója volt, és mindig tűkön ülve vártuk az újakat is. Még akkor is, ha éppen nem a sminkelésről szóltak.
Bubz-nak nem is olyan rég, született egy kisbabája, ami nagyon sok időt, és energiát igényel, így nincs annyi ideje a videókkal foglalkozni, de azért érdemes a csatornáját nézegetni szerintem, mivel nemcsak az sminkelésben, de az élet nehéz dolgaiban is segítségünkre lehet! c:
Sőt, csatornáit, ugyanis van egy vlog csatornája is a Bubzbeauty mellett.

https://www.youtube.com/user/bubzbeauty

https://www.youtube.com/user/Bubzvlogz


A másik nagy kedvencem, Wengie viszont aktív felhasználója a youtube-nak. Épp tegnap töltött fel egy új videót, aszt hiszem..
Természetesen Wengie is foglalkozik más dolgokkal a sminkkelésen kívül, így őt sem csak azért szeretem, mert nagyon szép cicaszemet tud csinálni.
Neki is van egy oldala, a wengie.com, amit feltétlenül nézzetek meg, mert nagyon szuper! C: Bevallom, most a Bubzbeauty miatt fordult meg a gondolat a fejemben, hogy Wengie-nek van-e, de van, úgyhogy amint befejezem ezt a posztot, szerintem egész nap ezen az oldalon fogok lógni.. :D

https://www.youtube.com/user/WWWengie

Nos ők az én két nagy kedvencem, de rajtuk kívül azért követek még más csatornákat, mint pl.: Sierra Furtado csatornája, a MakeupWearables Hairstyles, természetesen Zoella csatornája, az ilikeweylie és végül, de nem utolsó sorban a TalkAboutBeauty vagy a RachhLoves.


Nézzétek meg a másik két lány kedvenceit is!

XOXO ❤ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése